سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پدیده وبلاگ و وبلاگ نویسی با استقبال خوبی میان فارسی زبانان روبرو شده است و سایت اشتهارد با توجه به همین موضوع و با هدف ایجاد بستر و ابزاری مناسب برای ایجاد و مدیریت وبلاگها بخش وبلاگ خود را تاسیس کرده است.هدف نهایی و بلند مدت سایت میزبانی از وبلاگ و وبلاگ نویس است و بدیهی است که رسیدن به چنین هدفی دقت و تلاش فراوانی را می طلبد. بخش وبلاگ سایت در ابتدای راه است و آنچه از آن مطمئن هستیم علاقه و اراده ما برای ارائه خدماتی مطمئن به وبلاگ نویسان فارسی زبان است و امیدواریم کاربران سایت نیز در رسیدن به چنین هدفی ما را یاری کنند.

ویژگی‏های خاص کشور ما، از جمله ترکیب و بافت جمعیتی آن خصوصاً از لحاظ سنّی، سبب بروز شرایط خاص اجتماعی، سیاسی و فرهنگی‏ شده است. در چند سال اخیر، این شرایط همراه با بسیاری عوامل دیگر دست به دست هم داد تا کشور ما را به یکی از رکورددارهای وبلاگ‏نویسی
در سطح جهان تبدیل کند

این یک نمونه از برگه‌ی وردپرس(وبلاگ) است،می‌توانید‌ این‌جا اطلاعاتی از خودتان یا وب‌نامه‌تان بنویسید شما می‌توانید به هر مقداری که می‌خواهید برگه‌ها یی مانند ‌این یا زیربرگه‌ درست کنید و ‌همه‌ی محتوای خود را در وردپرس مدیریت کنید.

نوشته شده در ساعت22:15 توسط شهرام خاکباز


      وبلاگ, کتاب, عمومی
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :0
کل بازدید : 2431
کل یاداشته ها : 2


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ